Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

starszy specjalista

Szczecin, zachodniopomorskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie badań monitoringu wód oraz sieci pomiarowej w ramach współtworzenia programów państwowego monitoringu środowiska województwa zachodniopomorskiego
  • Weryfikacja wyników pomiarów oraz ich wprowadzanie do aktualnie obowiązujących baz danych w celu zgromadzenia informacji o stanie środowiska wodnego
  • Wykonywanie ocen jakości wód powierzchniowych w celu zapewnienia informacji o aktualnym stanie wód województwa zachodniopomorskiego
  • Udział w przygotowaniu raportów o jakości wód powierzchniowych w celu informowania społeczeństwa o stanie środowiska województwa zachodniopomorskiego
  • Udział w sporządzaniu okresowych raportów i ocen stanu środowiska w aspekcie jakości wód oraz wykonywanie zbiorczych sprawozdań statystycznych i resortowych z zakresu jakości wód, na podstawie zgromadzonych danych
  • Udostępnianie społeczeństwu oraz organom administracji informacji na temat emisji zanieczyszczeń do wód oraz jakości wód powierzchniowych województwa
  • Udział w przygotowaniu wniosków i rozliczaniu umów o dofinansowanie zadań z zakresu monitoringu wód powierzchniowych
  • Przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji związanej z monitoringiem środowiska


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca w systemie jednozmianowym w siedzibie urzędu,
wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym,
praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz komunikatywności,
stanowisko wymaga odporności na stres.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko pracy znajduje się na III piętrze,
w budynku znajduje się winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys zawodowy i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
W ofercie prosimy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu.

Kandydatki/kandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym o terminach etapów naboru będą informowani pocztą elektroniczną lub telefoniczne.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty kandydatek/kandydatów nie wyłonionych w trakcie naboru, którzy nie zażądali zwrotu dokumentów złożonych w związku z przeprowadzonym naborem są niszczone po zakończeniu procedury naboru, nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobami wybranymi w danym naborze.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 48 59 508.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy związanej z ochroną środowiska, monitoringiem środowiska lub w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów i aktów prawnych związanych z monitoringiem środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy Prawo Ochrony Środowiska
  • Umiejętność obsługi komputera i posługiwania sie pakietami biurowymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień związanych z systemami GIS
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań i opracowań
  • Umiejetność formułowania pism administracyjnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność terminowej realizacji zadań i pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Chęć poszerzania swojej wiedzy o nowe zagadnienia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry