Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Firlika 9/14
71-637 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie bazy danych i sporządzanie analiz wykonania budżetu w układzie tradycyjnym oraz w układzie budżetu zadaniowego dla KW PSP oraz KP/KM PSP w woj. zachodniopomorskim.
  • Opracowywanie, dla jednostek nadrzędnych, zbiorowych planów budżetu KP/KM PSP.
  • Prowadzenie rachunkowości w zakresie wydatków budżetowych Komendy Wojewódzkiej PSP.
  • Planowanie budżetu Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie dochodów i wydatków na podstawie planów rzeczowo – finansowych.
  • Prowadzenie rachunkowości oraz obsługa finansowa Funduszu Wsparcia PSP dla KW PSP oraz komend PSP woj. zachodniopomorskiego.


Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych.
Pomieszczenia ciepłe, jasne ( oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze, w budynku zainstalowana jest winda, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze-brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, termin rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu wiedzy/testu umiejętności opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie www.szczecin.kwpsp.gov.pl (zakładka „wyniki naboru” ) w dniu 28 lutego 2018 r.
Techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy, test umiejętności (znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel), rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91-48-08-840 lub 91-48-08-830.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w jednostce budżetowej na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Znajomość zasad rozliczania programów dofinansowywanych ze środków z Unii Europejskiej.
  • Znajomość zagadnień z zakresu budżetowania zadaniowego w administracji publicznej.
  • Znajomość zasad prowadzenia gospodarki finansowej Funduszu Wsparcia PSP.
  • Umiejętność obsługi księgowych programów komputerowych .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi