Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w SuwałkachKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw organizacyjno-kadrowych Sekcja Organizacyjno-KadrowaKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Wincentego Witosa 10
16-400 Suwałki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw w zakresie ochrony danych osobowych
- realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy miejskiej
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej
- współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo-pożarniczych, prowadzenie kroniki
- przyjmowanie skarg i wniosków
- prowadzenie archiwum zakładowego
- realizacja zadań kadrowych w Komendzie Miejskiej PSP w Suwałkach
- prowadzenie obsługi techniczno-biurowej sekretariatu komendanta miejskiego - obsługa interesantów, organizacja narad służbowych – okresowo.
Warunki pracyPraca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu.
Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne
i mailowe.
Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym
i sztucznym oświetleniu
Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak zainstalowanej windy i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, fax, niszczarka.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Postępowanie kwalifikacyjne składać się będzie z dwóch etapów:
- analiza i weryfikacja dokumentów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Przewidywany termin zatrudnienia to październik 2020r.
Niestawienie się kandydata na którykolwiek z etapów postępowania oznacza jego rezygnację z udziału w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od godziny 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu: 47 711 75 35.
Informacje o kandydatach, którzy spełniają wymogi niezbędne zostaną podane do wiadomości poprzez umieszczenie ich na tablicy ogłoszeń Komendy Miejskiej PSP
w Suwałkach oraz opublikowane na stronie Komendy i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Komisja nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden z nich nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą i umiejętnościami wymaganymi na stanowisku.
Dokumentacja kompletna to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i oświadczenia, ponadto są one podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej w zakresie organizacyjno–kadrowym
pozostałe wymagania niezbędne:- biegła obsługa komputera, programu pakietu Office
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu
- komunikatywność
- odporność na stres
- wysoka kultura osobista i kierowanie się zasadami etyki zawodowej
- doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego
- ukończenie kursu, szkolenia w zakresie ochrony danych osobowych
- ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
- znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku (w tym Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, akty wykonawcze MSWiA, Ustawy o służbie cywilnej, urzędnikach państwowych, Kodeksu pracy)
- znajomość zasad obiegu dokumentów (korespondencja tradycyjna i elektroniczna)
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz programów kadrowych (Fortech)
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Klauzula informacyjna
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2020-09-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Suwałkach
ul. Wincentego Witosa 10
16-400 Suwałki
Dokumenty należy dostarczyć osobiście do dnia 28 września 2020 r. do 15:00
Kopertę należy opisać: „Oferta pracy w służbie cywilnej”