Opis stanowiska pracy
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w RzeszowieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw dyżurów operacyjnych w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK/I/12)Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie całodobowego monitoringu oraz analizy bieżącej sytuacji na terenie województwa w zakresie bezpieczeństwa i występujących zagrożeń, uruchamianie procedur reagowania w sytuacjach kryzysowych zawartych w Wojewódzkim Planie Zarządzania Kryzysowego w celu informowania, ostrzegania, alarmowania służb i ludności o zagrożeniach,
- współpraca z podmiotami zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, organami administracji niezespolonej oraz z powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego,
- sporządzanie informacji w zakresie wystąpienia okoliczności prowadzących do zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, zagrożenia środowiska, bezpieczeństwa państwa i utrzymania porządku publicznego w celu ich przekazania Wojewodzie, kierownictwu Urzędu oraz do Rządowego Centrum Bezpieczeństwa,
- samodzielne prowadzenie analiz i prognoz w przypadku wystąpienia negatywnych zdarzeń na obszarze województwa z wykorzystaniem narzędzi i systemów wykorzystywanych w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- współudział w aktualizacji bazy teleadresowej na potrzeby zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia bezpośredniego kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo ludności,
- samodzielne prowadzenie i aktualizowanie strony internetowej Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- obsługiwanie całodobowego numeru informacyjno – koordynacyjnego 987 w Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Warunki pracy- praca w siedzibie urzędu,
- praca w systemie zmianowym, praca w nocy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- praca wymagająca koncentracji,
- w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej umiejętność działania pod presją czasu i w stresie,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób, próbki pracy wynikające z wymagań niezbędnych.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 400 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 12 10.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - co najmniej 1,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego, a w szczególności: o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, prawo telekomunikacyjne, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, zespolonych służb, inspekcji i straży oraz organów administracji niezespolonej pod kątem realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,
- praktyczna znajomość obsługi systemów informacji przestrzennej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej półtoraroczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych (dokumenty jednoznacznie potwierdzające rodzaj i okres doświadczenia zawodowego).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia.Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15