Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw analityk systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 5/22

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi codzienną analizę systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego w Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, w tym obsady zespołów ratownictwa medycznego (ZRM), liczby wyjazdów, awarii ZRM, braków w obsadzie lekarzy systemu
  • sporządza informacje i przygotowuje analizy funkcjonowania systemu PRM, w szczególności poprzez zbieranie danych od dysponentów jednostek systemu oraz z wykorzystaniem danych zawartych w Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM) na potrzeby ministra właściwego do spraw zdrowia oraz wojewody
  • generuje raporty w module Analityka SWD PRM w zakresie działalności dysponentów zespołów ratownictwa medycznego z terenu województwa wielkopolskiego na potrzeby analiz prowadzonych dla Wojewody Wielkopolskiego, Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, Ministra właściwego do spraw zdrowia
  • analizuje liczbę, natężenie i czas obsługi zgłoszeń przez dyspozytorów medycznych
  • analizuje dane dot. wyjazdów zespołów ratownictwa medycznego znajdujących się w SWD PRM i proponuje zmiany z zakresu poprawy mediany czasu dotarcia ZRM na miejsce zdarzenia zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy o PRM
  • tworzy i przedstawia do zatwierdzenia procedury dotyczące optymalizacji systemu PRM na terenie województwa wielkopolskiego
  • koordynuje działania związane z tworzeniem procedur i zaleceń medycznych, w porozumieniu z właściwym konsultantem wojewódzkim, opracowywanych w celu usprawnienia funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących ww. systemu i inicjuje zmiany dotyczące organizacji systemu
  • opracowuje elementy Wojewódzkiego Planu Reagowania Kryzysowego województwa wielkopolskiego w celu przekazania propozycji zmian do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, odpowiedzialnego za opracowanie tego Planu w całości


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu

  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego

  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych

  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed
    rozpoczęciem testu wiedzy.

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf

  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego

  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.

  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe medyczne, kwalifikacje zawodowe ratownika medycznego lub pielęgniarki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych lub podmiocie leczniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym pracy z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego MS Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu
    (z podaniem w ofercie nr ref. 5/22)

    ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi