Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Komendant Wojewódzki Policji w Poznaniu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw nadzoru instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Wydziale Inwestycji i Remontów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zleca konserwację i naprawę agregatów prądotwórczych w jednostkach Policji garnizonu wielkopolskiego. Zleca konserwację stacji transformatorowych w jednostkach Policji garnizonu wielkopolskiego. Zleca przeglądy oraz naprawy systemów zasilania UPS w jednostkach Policji garnizonu wielkopolskiego
  • Wykonuje działania w zakresie samodzielnych funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych w budownictwie na wszystkich obiektach służbowych Policji woj. wielkopolskiego obejmujących: kontrole jakości i odbiór robót w zakresie instalacji elektrycznych, nadzór nad terminowym wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych, weryfikacje i sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych w zakresie branży elektrycznej, elektroenergetycznej i teletechnicznej
  • Dostarcza osobie prowadzącej książki obiektów KWP w Poznaniu, wszystkie dokumenty przeznaczone do zapisów dotyczących przeprowadzanych badań i kontroli stanu technicznego instalacji, urządzeń elektrycznych, energetycznych i teletechnicznych w okresie użytkowania obiektu budowlanego
  • Obsługuje magazyn z agregatami prądotwórczymi. Zleca i wykonuje pomiary elektryczne i odgromowe w jednostkach Policji garnizonu wielkopolskiego
  • Przechowuje dokumentacje oraz opracowuje dokumenty zgodnie z art 62 i 63 ustawy Prawo Budowlane, uczestniczy w opracowywaniu programów inwestycji funkcjonalno-użytkowych oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie branży elektrycznej. Przygotowuje przedsięwzięcia zgodnie z zasadami i formami wynikającymi z obowiązujących przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, w tym zwłaszcza w odniesieniu do: trybu i zasad planowania zamówień, przygotowania postępowania poprzez określenie przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, trybu i wyboru postępowania, istotnych warunków zamówienia i warunków umownych, czynności wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, wyboru wykonawcy zamówienia i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia lub tez udział w pracach komisji zamówień publicznych
  • Przygotowuje dokumentacje związaną z pozyskiwaniem środków finansowych poza budżetowych oraz rozlicza te środki. Przygotowuje i sporządza sprawozdania, plany wynikające z odrębnych przepisów lub poleceń kierownictwa Wydziału. Aktualizuje wartości środków trwałych, sporządza dowody OT, PT i LT. Sprawdza i opracowuje faktury zgodnie z zapisami umowy
  • Sprawuje stały nadzór nad utrzymaniem obiektów podległych KWP w Poznaniu w należytym stanie technicznym - elektrycznym oraz pełni funkcję inspektora nadzoru instalacji elektrycznej nad obiektami zgodnie z obowiązującym poleceniem Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu
  • Prowadzi archiwizację. Uczestniczy w szkoleniach organizowanych w ramach wydziału.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.


Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).


Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku.


Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: wysiłek fizyczny, praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:


Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie


List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu


Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,


W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,


Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.


Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).


Kandydat którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.


Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.


Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.


Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.


Dokumenty należy przesłać za pomocą operatora pocztowego (liczy się data stempla pocztowego) lub przesłać w formie elektronicznej za pomocą skrzynki ePUAP urzędu.


Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe elektryczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy z uprawnieniami budowlanymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego Stowarzyszenia Elektryków Polskich (E i D) do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych
  • Posiadanie uprawnień budowlanych - przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość branży elektrycznej i budowlanej.
  • Zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
  • Znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia świadectwa kwalifikacyjnego Stowarzyszenia Elektryków Polskich (E i D)
    • Kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa
    • Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.),
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KWP w Poznaniu → zakładka Nabór na stanowiska cywilne → Dokumenty do pobrania)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi