Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie poleceń Kierownictwa Wydziału dw. z Przestępczością Narkotykową KWP w Poznaniu w zakresie powierzonych zagadnień oraz innych wynikających z zadań realizowanych przez Wydział lub KWP;
  • Bieżące zapoznawanie policjantów i pracowników Policji z nowymi aktami prawnymi i dokumentami;
  • Sporządzanie meldunków wydarzeń dziennych;
  • Sporządzanie ocen, opinii oraz wniosków personalnych i nagrodowych funkcjonariuszy Wydziału;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem funduszu „0”;
  • Prowadzenie dokumentacji dot. zagadnień kadrowych i szkoleniowych Wydziału;
  • Realizowanie zadań związanych z obsługą systemów KSIP w zakresie sprawdzeń i rejestracji operacyjnych;
  • Prowadzenie ewidencji wystawionych skierowań na badania lekarskie policjantów i pracowników cywilnych Wydziału (sporządzanie wniosków o skierowanie na badania okresowe, kontrolne, do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych), oraz prowadzenie dokumentacji związanej z BHP oraz oceną ryzyka zawodowego;
  • Sporządzanie wykazów dodatkowych należności pieniężnych – równoważnik pieniężny w zamian za wyżywienie;
  • Prowadzenie postępowań szkodowych i powypadkowych Wydziału;
  • Przygotowywanie dokumentów jawnych do archiwizacji, sporządzanie spisów archiwizacyjnych oraz protokołów brakowania (odpisując liczby na wykazach imiennych oraz w dziennikach korespondencyjnych);
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek będących na stanie Wydziału (dokonywanie nowych zamówień oraz brakowania zbędnych);
  • Prowadzenie ewidencji materiałowo – technicznej (dokonywanie zapisów w książce ewidencji sprzętu w użytkowaniu oraz w książce ewidencji sprzętu –materiału w jednostce oraz prowadzenie rejestrów elektronicznych, sporządzanie umów odpowiedzialności majątkowej/materialnej za powierzone mienie);
  • Prowadzenie ewidencji książek będących na stanie Wydziału;
  • Prowadzanie kart urlopowych i absencji chorobowych całego Wydziału oraz ewidencjonowanie czasu pracy policjantów i pracowników Wydziału oraz prowadzenie rejestru czasu pracy w rejestracji SWOP;
  • Prowadzenie dziennika przepisów jawnych oraz segregatora z przepisami jawnymi (Bieżące zapoznawanie policjantów i pracowników Policji z nowymi aktami prawnymi i dokumentami)


Warunki pracy

Praca biurowa przy sztucznym oświetleniu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-139-30
2) Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
4) Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
5) Wynagrodzenie według mnożnika 1.4 kwoty bazowej (tj. 2.623,38 zł. brutto + wysługa lat).
6) Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
7) Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
8) Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z obsługą dokumentów kancelaryjnych



pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
  • List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi