Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej kierownictwa Wydziału oraz policjantów i pracowników Wydziału;
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej zgodnie z dekretacją;
  • Rejestracja i wysyłanie korespondencji do: komórek organizacyjnych KWP, jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego, jednostek Policji na terenie kraju oraz innych organów administracji państwowej i samorządowej;
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Zespołu do spraw Ochrony Praw Człowieka oraz Zespołu do spraw Funduszy Pomocowych KWP w Poznaniu;
  • Rozliczanie policjantów i pracowników ze spraw ostatecznie zakończonych oraz przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Prowadzenie ewidencji wydawanych delegacji krajowych i zagranicznych oraz zamówień na sprzęt transportowy dla Wydziału;
  • Prowadzenie absencji chorobowej i urlopowej policjantów i pracowników Wydziału w tym wprowadzanie danych do bazy SWOP;
  • Obsługa i monitorowanie na bieżąco poczty elektronicznej Wydziału;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, uroczystości organizowanych przez kierownictwo;
  • Obsługa zgłaszających się do Wydziału interesantów, udzielanie stosownej informacji oraz kierowanie do odpowiedniego stanowiska pracy Wydziału lub innych komórek organizacyjnych KWP.


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
Stanowisko pracy znajduje się na poziomie 3 budynku biurowego, zejście i wejście po stromych schodach,
Klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami,
Budynek wyposażony jest w windę, która zatrzymuje się na poziomie 3, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-127-50.
2) Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
4) Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
5) Wynagrodzenie według mnożnika 1.4 kwoty bazowej (tj. 2.623,38 zł. brutto + wysługa lat).
6) Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
7) Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
8) Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi kancelaryjno – biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Zdolności interpersonalne w zakresie organizacji pracy,
  • Umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • Dyspozycyjność,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  • Wysoka odpowiedzialność
  • Terminowość;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
  • Wiedza w zakresie pracy kancelaryjnej
  • Znajomość programów wykorzystywanych w Policji
  • Wysoka kultura osobista i inicjatywa własna
  • Poświadczenie bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
  • List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi