Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór organizacyjny oraz zarządzanie siecią LAN/WLAN zapewniającą prawidłowe funkcjonowanie systemu łączności radiowej Zarządzania Kryzysowego (ZK) i Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM)
  • organizacja i nadzór nad systemem stacji retransmisyjnych ZK i PRM w województwie (stała współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, szpitalami, nadleśnictwami)
  • tworzenie, nadzór oraz monitorowanie dokumentów formalno-prawnych związanych z funkcjonowaniem systemu łączności ZK i PRM (porozumienia z jednostkami samorządu terytorialnego, umowy, protokoły, uprawnienia dostępu, itp.)
  • nadzór, monitoring oraz rozliczenia finansowe istniejących umów związanych z serwisowaniem i konserwacją sieci łączności radiowej ZK i PRM (opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie postępowań przetargowych, nadzór nad realizacją, uczestnictwo w konserwacji, itp.)
  • nadzór i monitoring oraz rozliczanie finansowe (w tym opisywanie merytoryczne dokumentów księgowych) umów w operatorami telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na potrzeby Wydziału oraz łączności radiowej ZK i PRM
  • przygotowanie koncepcji rozwoju i modernizacji sieci łączności radiowej ZK i PRM
  • nadzór, monitoring oraz rozliczanie finansowe istniejących umów związanych z serwisowaniem i konserwacją sieci łączności stacjonarnej Wydziału w technologii VoIP opartej na platformie Asterisk (opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie postępowań przetargowych, nadzór nad realizacją, uczestnictwo w konserwacji itp.)
  • opracowywanie harmonogramu wydatków rzeczowo-finansowych na budowę i modernizację sieci łączności radiowej ZK i PRM oraz stacjonarnej Wydziału


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu z możliwością pracy na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- wymagana asertywność i komunikatywność
- stanowisko pracy znajduje się na 4 piętrze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe politechniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących dyscypliny finansów publicznych oraz funkcjonowania administracji publicznej
  • wiedza z zakresu łączności radiotelefonicznej i komórkowej
  • umiejętność obsługi komputera (oprogramowanie MS Office, OpenOffice) i urządzeń techniki biurowej
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub pisemna zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • komunikatywność
  • umiejętność zarządzania i administrowania sieciami komputerowymi
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność współpracy w ramach zespołu oraz z klientem zewnętrznym
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętność rozwiązywania problemów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi