Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Parczewie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Parczewie
ul. Wojska Polskiego 4
21-200 Parczew

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych
  •  Sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i uformianie wszystkich dokumentów dotyczących wydatków budżetowych
  •  Sporządzanie wykazów dodatkowych należności pieniężnych dotyczących funkcjonariuszy
  •  Prowadzenie gospodarki mandatowej dotyczącej mandatów gotówkowych
  •  Opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy oraz sporządzanie pozostałej dokumentacji w zakresie gospodarki mieszkaniowej
  •  Sporządzanie imiennych zestawień dochodów uzyskanych przez osoby fizyczne (biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, rzeczoznawców, osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia),
  • Rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników
  •  Przygotowywanie i zdawanie dokumentów do archiwum zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  •  Czuwanie nad zabezpieczeniem tajemnicy służbowej w pomieszczeniach
  •  Obsługa interesantów zewnętrznych i wewnętrznych
  •  Wykonywanie czynności bieżących zleconych przez przełożonych w zakresie niezbędnym dla potrzeb służby


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych.
Praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin.
Praca z dokumentami, obsługa interesantów.
Praca w systemie ośmiogodzinym, jednozmianowym.
Występują bariery architektoniczne: budynek piętrowy, brak podjazdów i wind dla wózków inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać z dopiskiem OFERTA KADRY.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 083 355 32 15.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data nadania) nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie.
Odpowiadamy tylko na oferty kandydatów zaproszonych na rozmowy kwalifikacyjne.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone bez podawania przyczyn


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
administracja, w tym do 1 roku w obszarze finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  •  kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  •  umiejętność obsługi sprzętu biurowego
  •  obsługa komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu)
  •  referencje, dyspozycyjność, dokładność, obowiązkowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi