Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw płac w Biurze Kadr, Płac i Budżetu

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac: podstawowych, nagród uznaniowych i jubileuszowych, odpraw, umów zleceń, z ZFŚS itp. z uwzględnieniem szczegółowości podziałek klasyfikacji budżetowej oraz układu zadaniowego. Wyliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wynagrodzeń art.92 oraz prowadzenie kartoteki wypłaconych zasiłków celem wypłaty świadczeń na rzecz pracowników Urzędu. Przygotowywanie i przekazywanie do Oddziału Wydatków Urzędu drogą elektroniczną przelewów wypłat pracownikom na konta osobiste oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
  • obsługa płacowa pracowników i osób współpracujących z Urzędem, z którymi zostały zawarte umowy cywilnoprawne oraz osób uczestniczących w posiedzeniach komisji,
  • prowadzenie spraw z zakresu kontroli NIK, MSWiA, PIP, ZUS,US. Prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji publicznej,
  • miesięczne rozliczenie pobranych zaliczek na podatek dochodowy od pracowników i współpracowników Urzędu oraz dokonywanie rocznego naliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych celem przekazania danych do Urzędu Skarbowego,
  • wyliczanie wynagrodzeń na druku Rp-7 dla osób odchodzących na emeryturę lub rentę oraz sporządzenie rocznych informacji dla organów rentowych celem przekazania danych do ZUS-u. Sporządzanie korekt dokumentów rozliczeniowych ZUS w związku z przekroczeniem rocznej podstawy składek na ubezpieczenie społeczne celem ustalenia nadpłat składek emerytalno-rentowych,
  • obsługa programu bankowości elektronicznej „NBE”, obsługa programu Kadry-Płace, obsługa programu „Płatnik”,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń oraz sporządzanie miesięcznych informacji o poniesionych kosztach z tytułu wynagrodzeń celem przekazania do Ministerstwa Finansów, GUS-u, Wydziału Finansów i Budżetu oraz Oddziału Wydatków Urzędu,
  • sporządzanie list dofinansowań do wypoczynku pracowników, emerytów, rencistów i ich dzieci, zapomóg i wszelkich innych świadczeń refundowanych z ZFŚS. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z ZFŚS.


Warunki pracy

czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, stres związanych z wysokością i charakterem naliczanych i przekazywanych kwot, stres obsługi klienta
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy dziennie: kontakty telefoniczne z pracownikami Urzędu oraz osobami współpracującymi z Urzędem,
kilka razy w miesiącu: kontakty z komornikami – współdziałania w zajęciu wynagrodzenia, wymagana jest umiejętność konsultacji kwestii drażliwych, kontakty telefoniczne z ZUS-em celem prowadzenia uzgodnień roboczych w naliczaniu składek ZUS-owskich oraz zasiłków,
kilka razy w roku: kontakty z innymi Wydziałami, Biurami – współdziałanie przy tworzeniu np. zarządzeń.
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2800,00 zł + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018 r., poz.1559).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo-księgowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office-w szczególności aplikacji Excel oraz Word),
  • znajomość przepisów podatkowych, prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność: analitycznego myślenia, odporności na czynniki stresogenne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansowo-księgowym, w szczególności w zakresie naliczania wynagrodzeń,
  • przeszkolenie w zakresie przepisów podatkowych, prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych
  • obsługa systemu NBE, Kadry Płace, Płatnik


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi