Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019, w szczególności przygotowanie umów/aneksów, weryfikacja formalno - merytoryczna wniosków o uruchomienie dotacji, dyspozycja o uruchomienie wniosków, rozliczanie zadań
  • rozliczanie końcowe zadań inwestycyjnych z zakresu administracji rządowej, innych zadań zleconych ustawami jednostkom samorządu terytorialnego oraz zadań własnych finansowanych z budżetu państwa i rezerw celowych/ogólnej, w szczególności przygotowanie umów/aneksów, weryfikacja formalno - merytoryczna wniosków o uruchomienie dotacji, dyspozycja o uruchomienie wniosków, rozliczanie
  • monitoring w zakresie Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej oraz pozostałych zadań inwestycyjnych finansowanych z budżetu państwa (Programem 500+, Środowiskowe Domy Samopomocy, Komendy Powiatowe Państwowej Straży Pożarnej, Domy Pomocy Społecznej, szkoły, hale sportowe). Monitorowanie potrzeb w sprawie konieczności dokonywania zmian w budżecie Wojewody (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) przygotowanie wniosku o zmianę decyzji Ministra Rozwoju i Finansów
  • obsługa prac komisji ds. oceny wniosków o dofinansowanie w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej
  • współudział w planowaniu budżetu (tradycyjnego i zadaniowego) Wojewody dla zadań inwestycyjnych z zakresu administracji rządowej, innych zadań zleconych ustawami jednostkom samorządu terytorialnego, zadań własnych finansowanych z budżetu państwa i rezerw celowych/ogólnej oraz w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej
  • sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych z wykonania budżetu Wojewody oraz sprawozdań dla potrzeb ministerstw resortowych
  • uczestnictwo w kontrolach projektów realizowanych przez oddział


Warunki pracy

praca samodzielna
praca wymagająca koncentracji
czynniki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, stres związany z realizacją harmonogramu prac oddziału, przy często skomplikowanych problemach związanych z realizacją projektów. Konieczność wybierania zadań priorytetowych do wykonania podczas realizacji zadań oddziału, co uzależnione jest od potrzeb systemowych w danych okresach czasu (np. koncentracja na podpisywanie umów, przeprowadzenie naboru Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2800,00
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz.1889).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci powinni składać aplikacje w zamkniętych kopertach w Punkcie Obsługi Klienta ŁUW w Łodzi lub przesłać dokumenty za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany w ogłoszeniu adres. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich „Wymaganych dokumentów i oświadczeń” nie podlega rozpatrzeniu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania (Dz. U. z 2016 r. poz.922)
Siedziba administratora danych :
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowania zadań publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych
  • umiejętność argumentacji i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w dziedzinie finansów publicznych, zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi