Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw BHP oraz bezpieczeństwa informacji Jednoosobowe stanowisko ds.BHP oraz bezpieczeństwa informacji

Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13 a
37-100 Łańcut

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i Ppoż. celem zapewnienia właściwego bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • Kontrola i monitorowanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych w celu zapewnienia ich przestrzegania
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz ochrony danych osobowych
  • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących stanowisk pracy
  • Bieżące informowanie kierownika jednostki o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania
  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa dla zbiorów danych osobowych przetwarzanych w celu prawidłowego funkcjonowania Jednostki
  • Prowadzenie czynności wyjaśniających w wypadku wystąpienia naruszeń i incydentów bezpieczeństwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych


Warunki pracy

Praca przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.
List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu.
Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy to 3047,00 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy.
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 8223361


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z uprawnieniami do wykonywania zadań służby BHP

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
praca w pionie BHP

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o Policji,
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Znajomość Zarządzenia nr 916 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 sierpnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby oraz organizacji służby BHP w Policji,
  • ZnajomośćRozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2019r. w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków w Policji , Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Państwowej Straży Pożarnej i służbie Ochrony Państwa
  • Znajomość Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ,
  • Znajomość Ustawy z dnia 14 grudnia o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości wdrażająca dyrektywę 2016/680 UODO DODO, oraz wymienionej dyrektywy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Wykształcenie podyplomowe w zakresie BHP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Traugutta 13 a
    37-100 Łańcut
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Zalecamy wysyłanie dokumentów pocztą

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi