Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Zarzecze 106
Kraków


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie rejestru spraw i faktur związanych z działalnością inwestycyjną Komendy Wojewódzkiej PSP,
  • - przygotowywanie pism związanych z działalnością inwestycyjną Komendy Wojewódzkiej PSP,
  • - realizowanie spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek PSP i OSP woj. małopolskiego,
  • - prowadzenie spraw z obsługą dotacji MSWiA dla jednostek OSP,
  • - kontrola nad zapewnieniem dla obiektów KW PSP w Krakowie dostaw mediów,
  • - analiza wydatków na usługi komunalne w celu ich racjonalizacji i obniżania kosztów,
  • - prowadzenie ewidencji składników majątku Komendy Wojewódzkiej wraz z dokumentacją przychodowo-rozchodową,
  • - prowadzenie spraw likwidacji i przekazywania zbędnego majątku Skarbu Państwa,
  • - prowadzenie i uzgadnianie dokumentacji analitycznej w zakresie gospodarki składnikami majątku Komendy Wojewódzkiej,
  • - prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem terenów i obiektów podległych KW PSP łącznie z przygotowaniem i rejestrem umów,
  • - nadzór nad prawidłowością prowadzonych spraw związanych z wynajmowaniem terenów i obiektów w Komendach Miejskich i Powiatowych PSP woj. małopolskiego,
  • - realizacja zakupów wspólnych na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa małopolskiego,
  • - pozyskiwanie środków w ramach zadań realizowanych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW finansowanych z budżetu państwa.


Warunki pracy

Określające charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:
- praca biurowo – administracyjna
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca na drugim piętrze, winda
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
- przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie łącznie z dodatkiem za wysługę lat - około 3.000 zł. brutto.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • - dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: KPA, ochrony p.poż, gospodarki majątkowej,
  • - dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego,
  • - dobra znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • - znajomość pragmatyki pracy administracyjno – biurowej,
  • - umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa,
  • - znajomość procedur niezbędnych do pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
  • - znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku (np.: ZETO, STOCK, itp.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi