Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw prewencji społecznej Państwowej Straży Pożarnej w Wydziale Kontrolno - Rozpoznawczym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania z zakresu prewencji społecznej poprzez inicjowanie nowych form popularyzowania działalności PSP;
  • prowadzi akcje edukacyjne dla dzieci i młodzieży;
  • utrzymuje stały kontakt ze wszystkimi rodzajami mediów, ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy specjalizujących się w tematyce związanej z bezpieczeństwem, ochroną ludności i ratownictwem, również poprzez media społecznościowe (admnistruje serwisami społecznościowymi i stroną BIP Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach);
  • opracowuje serwisy prasowe i komunikaty z działań ratowniczych i prewencyjno-profilaktycznych prowadzonych przez jednostki straży pożarnej na terenie województwa;
  • inspiruje podległe jednostki do podejmowania różnorodnych form propagowania zagadnień ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa, współpracuje w tym zakresie z mediami, dziennikarzami i innymi instytucjami.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziału do piątku w godz. 7.30-15.30.


Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia Komendy zlokalizowane są na piętrze oraz I piętrze.


Warunki pracy:



  • oświetlenie naturalne/sztuczne;

  • wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów;

  • praca w terenie tj. udział w konferencjach, briefingach prasowych, spotkania z dziennikarzami;

  • dyżury (nietypowe godziny pracy);

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;

  • obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;

  • praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;

  • stres związany z kontaktami z mediami, obsługą klientów zewnętrznych.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR WZ.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.

  • Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku dziennikarstwo, politologia, socjologia lub inne z zakresu nauk społecznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, mediów społecznościowych z poziomu administratora
  • Znajomość ustawy o prawach autorskich, ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej
  • Samodzielność na stanowisku pracy
  • Komunikatywność i kultura osobista
  • Ugruntowana wiedza merytoryczna z zakresu public relations
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu public relations
  • Odporność na stres
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sprawność działania
  • Umiejetność organizacji pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach
    40-042 Katowice
    ul. Wita Stwosza 36

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi