Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w KatowicachKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw organizacyjnych w Wydziale Kadr i OrganizacjiKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wita Stwosza 36
40-042 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- obsługa administracyjna wydziału, w tym rozprowadzanie pism i poczty w wydziale i pomiędzy komórkami organizacyjnymi komendy;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi oraz zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi;
- prowadzenie kancelarii ogólnej oraz sekretariatów Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach w przypadku nieobecności pracownika obsługującego;
- sporządzanie korespondencji związanej z funkcjonowaniem kompanii honorowej oraz innej dotyczącej zadań wydziału – redagowanie standardowych pism;
- udział w realizacji zamówień publicznych związanych z zadaniami wydziału;
- archiwizacja dokumentacji Wydziału Kadr i Organizacji;
- prowadzenie zagadnień związanych z udzielaniem patronatów przez Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP przedsięwzięciom realizowanym na terenie województwa śląskiego.
Warunki pracyPraca w siedzibie Komendy, w godzinach pracy komendy tj: od poniedziałku do piątku
w godz. 7.30 - 15.30
- obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
- praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na parterze oraz I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR WKO
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.
Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Techniki i metody naboru: test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza ok. 2 450,00 zł plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego).
Planowany termin zatrudnienia: grudzień 2019 r.
Oferty kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procesie naboru maja prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 62 15 302.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi spraw administracyjno-biurowych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera-MS Office, poczty elektronicznej, znajomość prawa i procedury administracyjnej, znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących Państwowej Straży Pożarnej, zdolności analityczne, rzetelność, terminowość, samodzielność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i kultura osobista.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-11-29
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu