Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obsługi kancelaryjnej Wydział Kadr i Organizacji

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej,
ul. Wita Stwosza 36
40-042 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa punktu kancelaryjnego Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach w zakresie: przyjmowania i rejestrowania korespondencji wpływającej, ekspedycji korespondencji wychodzącej,kierowania ruchem interesantów, udzielania im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, w celu zapewnienia właściwej obsługi klientów zewnętrznych Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach;
  • obsługa sekretariatów Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP, zastępców Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego;
  • archiwizowanie dokumentów wytworzonych w Wydziale Kadr i Organizacji oraz pomoc w prowadzeniu spraw archiwum zakładowego KW PSP w Katowicach – porządkowanie i archiwizacja akt.
  • udział w sporządzaniu sprawozdawczości i materiałów analitycznych


Warunki pracy

- praca w siedzibie Komendy, w godzinach pracy komendy tj: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
- obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
- praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na parterze oraz I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.
Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Techniki i metody naboru: test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie brutto 2.200,00 zł.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 62 15 302.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera-MS Office, poczty elektronicznej
  • znajomość prawa i procedury administracyjnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole
  • sprawność działania
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność i kultura osobista.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach
    40-042 Katowice
    ul. Wita Stwosza 36

    Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR WKO

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi