Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w CiechanowieKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw organizacyjnych W Sekcji d.s. organizacyjno-kadrowychKOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIECHANOWIE
UL. PŁOCKA 32
06-400 CIECHANÓW
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej,
- Koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie, prowadzenie spraw z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie,
- Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów w komendzie,
- Organizowanie i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG,
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta,
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie pism, przygotowywanie pism do zadekretowania z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy, kierowanie obiegiem dokumentów zadekretowanych na poszczególne komórki organizacyjne, prowadzenie rejestru spraw przekazanych do realizacji wraz z kontrolą terminu ich wykonania, obsługa poczty elektronicznej,
- Prowadzenie terminarza zadań, spotkań, delegacji, urlopów kierownictwa jednostki, w tym: odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, współudział w organizacji czasu pracy kierownictwa jednostki oraz kontrolowanie spraw przez nich zleconych w celu terminowości ich załatwienia,
- Wykonywanie prac biurowych, w szczególności: redagowanie pism, sporządzanie raportów, protokołów i prezentacji, obsługa dostępnych urządzeń technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu komendy,
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa na II piętrze budynku w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Ciechnowie, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30,
- możliwość wyjazdów służbowych w ramach szkoleń, odpraw itd.,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakt z podmiotami zewnętrznymi,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i inne narzędzia biurowo-administracyjne.
Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na II piętrze budynku. Budynek nie jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują bariery architektoniczne, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: Nabór do służby w KSC. Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,29 kwoty bazowej tj. 2621,23 zł brutto + wysługa lat pracy.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu). Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z następujących etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- test kwalifikacyjny,
- rozmowa kwalifikacyjna w obecności komisji rekrutacyjnej.
Każdej/mu kandydatce/kandydatowi zostanie nadany indywidualny numer identyfikacyjny. Będzie on używany każdorazowo przy zamieszczaniu informacji na stronie internetowej tut. jednostki o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnych etapów naboru. O numerze tym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Ogłoszenie wyników postępowania kwalifikacyjnego nastąpi w dniu 02.10.2020 r. do godziny 15:30. W przypadku nagłej, uzasadnionej zmiany terminu testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o nowych terminach postępowania kwalifikacyjnego.
Przed przystąpieniem do każdego etapu postępowania kandydatki/kandydaci zobowiązane/ni są do okazania dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego tożsamość osoby. Rekrutację uznaje się za zakończoną w momencie ogłoszenia wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowe PSP w Ciechanowie pod adresem kppspciechanow.binp.info/, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy. W ciągu 14 dni od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Szczegółowe informacje można uzyskać w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 pod nr telefonu (0-23) 671 28 68 (kadry).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na podobnym lub równorzędnym stanowisku administracyjno-biurowym w administracji rządowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Szkolenie z zakresu archiwizacji dokumentacji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej,
- Prawo jazdy kat. B,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność, komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-09-29
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie ul. Płocka 32, 06-400 Ciechanów w godzinach pracy 7:30-15:30