Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw finansowych Sekcja finansowa

ul. gen. H. Dąbrowskiego 10
23-400 Biłgoraj

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa bankowa i kasowa komendy.
  • Dekretowanie i księgowanie operacji finansowych.
  • Prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Sporządzanie list płac oraz prowadzenie kartotek zarobkowych.
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.
  • Rozliczanie zwolnień lekarskich.
  • Sporządzanie rachunków i not księgowych.
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe.
Oświetlenie naturalne/sztuczne.
Miejsce pracy – pomieszczenie biurowe zlokalizowane na drugiej kondygnacji budynku, brak windy.
Pomieszczenie stanowiska pracy oraz toaleta niedostosowane są dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proces naboru składa się z II etapów:
etap I - weryfikacja dokumentów – 06.12.2019 r.
etap II - rozmowa kwalifikacyjna – 09.12.2019 r. godz. 10:00.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub listownie do dnia 5 grudnia 2019 r. do godziny 15:30 O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie opublikowana na stronie BIP i stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Biłgoraju oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy w dniu 06.12.2019 r.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Wynik końcowy naboru zostanie opublikowany do dnia 13.12.2019 r.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego specjalisty ds. finansowych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń) i w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju (https://kppspbilgoraj.bip.gov.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.600,00 brutto plus % wynikający z wysługi lat pracy. Przewidywany termin zatrudnienia: I. 2020 r.
Informacje dodatkowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 84 688 00 10 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku związanym z finansami, rachunkowością lub ekonomią

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
  • Umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym.
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych ww. ustaw.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  •  Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem finansów, księgowością lub rachunkowością w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi