Opis stanowiska pracy

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej.

Aktualnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:

 

Starszy Specjalista w Dziale Organizacyjnym

Nr ref. ORG/110/3/2020

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie pracy w sektorze ochrony zdrowia;
  • doświadczenie w tworzeniu aktów prawa wewnętrznego;
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi w trybie informacji publicznej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość przepisów ustawy o instytutach badawczych oraz działalności leczniczej będzie dodatkowym atutem;
  • samodzielność, dokładność, wnikliwość oraz dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

 

Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi:

  • opracowywanie dokumentów organizacyjnych Instytutu;
  • inicjowanie działań związanych z wdrażaniem wymagań wynikających z prawa powszechnie obowiązującego;
  • przygotowywanie projektów zarządzeń, instrukcji, regulaminów wewnętrznych, przy współudziale merytorycznym właściwych jednostek i komórek organizacyjnych;
  • nadzór nad aktualizacją aktów normatywnych oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi przy ich aktualizacji;
  • nadzorowanie spaw związanych z udzielaniem odpowiedzi w trybie do informacji publicznej oraz prowadzenie ich rejestru;
  • przygotowanie projektów pełnomocnictw do reprezentacji Instytutu;
  • opracowywanie projektów pism do podmiotów zewnętrznych;
  • nadzór nad aktualizacją rejestrów prowadzonych przez Dział Organizacyjny;
  • udział w przygotowywaniu sprawozdań z działalności Instytutu;
  • przygotowywanie sprawozdań do Ministerstwa Zdrowia;
  • monitorowanie zaleceń i rekomendacji z przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz opracowanie sprawozdań z realizacji wykonanych rekomendacji;
  • prowadzenie rejestrów umów;
  • opracowywanie wniosków i uchwał na posiedzenia Rady Naukowej;
  • nadzór nad realizacją postępowań ofertowych i procesów zakupowych;

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • warunki do poszerzania wiedzy praktycznej i zdobywanie doświadczenia;
  • pracę w placówce o ugruntowanej pozycji na rynku

 

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień/październik

Jeżeli chcesz brać udział w realizacji misji Instytutu, zapraszamy do złożenia aplikacji (CV) do dnia 15.08.2020 r., w wersji elektronicznej za pomocą opcji "Aplikuj" wpisując: „Nr ref. ORG/110/3/2020”

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kami.

Prezentacja firmy

Instytut jest jednostką naukowo-badawczą i usługowo-leczniczą zapewniaj... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi