PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: WarszawaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
poszukuje kandydata/kandydatki
na stanowisko Starszy Specjalista
w Departamencie Finansowo - Księgowym
w Sekcji Budżetowania i Kontrolingu
w wymiarze 1 etatu
forma zatrudnienia: umowa o pracę
nr ref.: SS/DFK/06/17
I. Główne zadania:
- Koordynacja w zakresie sporządzania projektów rocznych i wieloletnich planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian;
- Opracowywanie planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian w części dotyczącej dochodów i wydatków;
- Opracowywanie planu finansowego w układzie zadaniowym w zakresie wydatków;
- Opracowywanie sprawozdań z realizacji planu finansowego w układzie zadaniowym w części dotyczącej wydatków;
- Przygotowywanie limitów wydatków dla D/B na dany rok wraz z wprowadzaniem zmian w trakcie roku;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji planu finansowego Agencji wynikających z rozporządzeń w sprawie sprawozdawczości budżetowej Rb-35;
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Agencji w części dotyczącej dochodów i wydatków Agencji;
- Bieżący monitoring realizacji planu finansowego w części dotyczącej wydatków i dochodów.
II. Wymagania konieczne:
1. Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych lub ekonomicznych;
2. Doświadczenie w zakresie:
- sporządzania planów/budżetów, ich monitorowania oraz sprawozdań z ich realizacji,
- sporządzania raportów i analiz finansowych.
3. Znajomość zasad sporządzania sprawozdań Rb-40 i Rb-35;
4. Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w tym MS Excel na poziomie zaawansowanym;
5. Dobra organizacja pracy oraz samodzielne wykonywanie powierzonych zadań;
6. Umiejętność analitycznego myślenia;
7. Umiejętność interpretacji tabel finansowych;
8. Umiejętność pracy w zespole;
9. Dokładność, terminowość.
III. Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: preferowane ekonomiczne, rachunkowość, finanse;
- Znajomość zasad rachunkowości;
- Znajomość języka angielskiego – na poziomie średnim;
- Doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych;
- Praca z systemem finansowo-księgowym.
IV. Wymagane dokumenty:
- CV (zgodnie z załączonym wzorem).
- List motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji (nr ref.: SS/DFK/06/17) prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz.922).”
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
V. Inne informacje:
Oferty oznaczone numerem referencyjnym SS/DFK/06/17 zawierające wymagane dokumenty należy przesłać do dnia 10 lipca 2017 r. (liczy się data wpływu) na adres:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.
Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana na stronie BIP oraz w Intranecie PARP. Oferty kandydatów/kandydatek niespełniających wymagań formalnych oraz oferty kandydatów/kandydatek, którzy nie zostaną wybrani w wyniku rekrutacji do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby, które wezmą udział w kolejnym etapie rekrutacji zostaną bezpośrednio poinformowani drogą telefoniczną.
Dane osobowe kandydatów/kandydatek przetwarzane będą przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą przy ul. Pańskiej 81/83 w Warszawie wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne z zastrzeżeniem, że nie podanie danych uniemożliwi rozpatrzenie oferty.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."