Starszy Specjalista ds. Zakupów
Warszawa Starszy Specjalista ds. Zakupów
Warszawa
NR REF.: 1119370
Dla naszego międzynarodowego Klienta z branży opakowaniowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Zadania:
Do obowiązków pracownika będzie należała realizacja działań zakupowych w oparciu o przyjęty harmonogram, ścisła współpraca jednostkamitakimi jak: zewnętrzni dostawcy, biuro projektowe, dział prawny, a także organizacja spotkań z pozostałymi działami operacyjnymi w celu oceny ofert oraz umów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pełne wykonanie kontraktu wraz z czynnym udziałem w zakresie monitoringu postępów prac,tworzenia dokumentacji, optymalizacji kosztóworaz zarządzania oczekiwaniami. Region współpracy obejmuje kraje: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry.
Jeśli chcesz dalej się rozwijać i spełniasz pożnisze wymagania - aplikuj!
Kandydaci powinni posiadać 5 lat doświadczenia na zbliżonym stanowisku, szeroką wiedzę w zakresie wykonywania kontraktów, znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,a także biegle poruszać się w środowisku MS Office oraz SAP. Z uwagi na międzynarodowy charakter pracy oczekujemy gotowości do podróży służbowych, ok. 10-20% czasu pracy. Poszukujemy osób samodzielnych, które podejmują wyzwania, dobrze czują się w negocjacjach i aktywnie poszukują optymalnych rozwiązań. Mile widziane doświadczenie w branży FMCG, farmaceutycznej lub chemicznej. Atutem będzie znajomość innych języków obcych z obszaru grupy wyszehradzkiej.
Nasz Klient oferuje pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie,umowę o pracę z perspektywą nawiązania długofalowej współpracy.
Warszawa
NR REF.: 1119370
Dla naszego międzynarodowego Klienta z branży opakowaniowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Zadania:
Do obowiązków pracownika będzie należała realizacja działań zakupowych w oparciu o przyjęty harmonogram, ścisła współpraca jednostkamitakimi jak: zewnętrzni dostawcy, biuro projektowe, dział prawny, a także organizacja spotkań z pozostałymi działami operacyjnymi w celu oceny ofert oraz umów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pełne wykonanie kontraktu wraz z czynnym udziałem w zakresie monitoringu postępów prac,tworzenia dokumentacji, optymalizacji kosztóworaz zarządzania oczekiwaniami. Region współpracy obejmuje kraje: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry.
Jeśli chcesz dalej się rozwijać i spełniasz pożnisze wymagania - aplikuj!
Kandydaci powinni posiadać 5 lat doświadczenia na zbliżonym stanowisku, szeroką wiedzę w zakresie wykonywania kontraktów, znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,a także biegle poruszać się w środowisku MS Office oraz SAP. Z uwagi na międzynarodowy charakter pracy oczekujemy gotowości do podróży służbowych, ok. 10-20% czasu pracy. Poszukujemy osób samodzielnych, które podejmują wyzwania, dobrze czują się w negocjacjach i aktywnie poszukują optymalnych rozwiązań. Mile widziane doświadczenie w branży FMCG, farmaceutycznej lub chemicznej. Atutem będzie znajomość innych języków obcych z obszaru grupy wyszehradzkiej.
Nasz Klient oferuje pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie,umowę o pracę z perspektywą nawiązania długofalowej współpracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.