Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Miejsce pracy: PoznańZakres zadań:
• Kompleksowa obsługa zamówień klientów;
• Udzielanie informacji handlowych klientowi na zapytania telefoniczne i pisemne;
• Monitorowanie dostaw pod względem ilości, jakości i terminowości; informowanie klienta o danych transportowych w przypadku odbiorów własnych;
• Koordynacja projektów dostosowania produktów do potrzeb i wymagań klientów;
• Kontrolowanie spływu należności od klientów z warunkiem płatności przedpłata;
• Współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces obsługi klienta (sprzedaż, dział planowania, logistyka, księgowość, marketing etc.);
• Nadzorowanie przepływu informacji o rynku i klientach, uzupełnianie bazy danych klientów.
Oczekiwania:
• Biegła znajomość j. włoskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym (poziom C1/C2);
• Dobra znajomość j. angielskiego (poziom B1);
• 3-5letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta;
• Wyższe wykształcenie (mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub językowe);
• Umiejętności komunikacyjne i team spirit;
• Organizacja pracy własnej;
• Umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Nasz Klient oferuje:
• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe;
• Premie roczne;
• Pakiet benefitów;
• Realne możliwości rozwoju zawodowego;
• Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.