W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy Specjalista ds. obsługi Klienta biznesowego z językiem francuskim
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest renomowana globalna firma z branży produkcyjnej, wykorzystująca innowacyjne technologie do produkcji nowoczesnych rozwiązań wykorzystywanych w przemyśle. Obecnie firma jest w fazie rozwoju swojego Centrum Obsługi Klienta, które świadczy usługi w zakresie realizacji zamówień na rynki europejskie. Aktualnie poszukujemy osób, które dołączą do nowego zespołu dedykowanego obsłudze Klientów biznesowych z językiem francuskim.
Miejsce pracy: Katowice, (grafik hybrydowy, częściowa praca zdalna)
Główne zadania na stanowisku:
- reagowanie na zgłoszenia/zapytania Klientów w kontekście procesu realizacji zamówień,
- monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień, weryfikacja dokumentów (faktury, dokumenty wysyłkowe),
- współpraca z działami wewnątrz organizacji - sprzedaż, produkcja, centra dystrybucyjne,
- praca w systemie SAP: administrowanie danymi oraz dbanie o ich wysoką jakość,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min.B2),
- doświadczenie w obszarze order management,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w środowisku biznesowym,
- znajomość systemu SAP,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowotworzonych struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora nowoczesnych technologii,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe w języku francuskim i angielskim,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji,
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport).