W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem – globalną firmą działającą w branży usług księgowych, kadrowych, podatkowych oraz prawnych – rozwijamy struktury katowickiej jednostki biznesowej, poszukując osób zainteresowanych stanowiskiem:
Starszego specjalisty ds. księgowości
(obecnie praca 100% zdalna, docelowo model hybrydowy czasu pracy)
Zakres obowiązków:
- kompleksowe zarządzanie procesem księgowym w zakresie AP, AR oraz GL,
- weryfikowanie jakości danych księgowych oraz analizowanie odchyleń,
- aktywne uczestniczenie w zamknięciach okresów rozliczeniowych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz podatkowych,
- tworzenie raportów oraz analiz z zakresu księgowości,
- usprawnianie procesów księgowych oraz wdrażanie efektywnych narzędzi,
- księgowanie transakcji w wewnętrznych systemach księgowych,
- wsparcie klientów firmy na rynku europejskim oraz współpracy z pozostałymi działami w organizacji.
Requirements:
- min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości (m.in. w procesach AP, AR lub GL/R2R),
- wcześniejsze doświadczenie w strukturach SSC/BPO będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- dobra znajomość MS Excel, znajomość systemów klasy ERP,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- praktyczna znajomość standardów rachunkowości, GAAP oraz znajomość IFRS będzie dodatkowym atutem,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.
Benefits:
- perspektywa rozwoju cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym zespole,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za procesy i dużym stopniem decyzyjności,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej/docelowo częściowo zdalnej,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe.