#

Starszy specjalista ds. kontrolingu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Starszy specjalista ds. kontrolingu

Miejsce pracy: Katowice
7-12-53709

Dla naszego Klienta, globalnej firmy zajmującej się dostarczaniem treści sportowych on-line dla milionów użytkowników poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszego specjalisty ds. kontrolingu

Lokalizacja: Katowice

Zakres obowiązków:
- opracowywanie i nadzorowanie kontroli wewnętrznych mających na celu optymalizacje procesów finansowych
- definiowanie oraz pomiar wyników operacyjnych na podstawie kluczowych wskaźników
- monitorowanie i analiza danych finansowych w celu przeciwdziałania stratom
- udział w projektach mających na celu optymalizacje procesu

Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze audytu i/lub controllingu
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne
- dobra znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne
- dobra praktyczna znajomość MS Excel

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w systemie home office
- dostęp do platformy będącej flagowym produktem Klienta

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi