Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Żorach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji w Żorach
ul. Wodzisławska 3
44 - 240 Żory

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w komendzie.
  • Znoszenie klauzul, sprawdzanie poprawności naniesienia klauzul na dokumentach niejawnych i poprawności opracowania w/wym. dokumentów w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjych.
  • Informowanie pełnomocnika o stwierdzonych nieprawidłowościach i wynikających z nich zagrożeniach w celu podjęcia stosownych działań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce, w celu potwierdzenia faktu zwrócenia wszystkich posiadanych przez pracowników dokumentów niejawnych.
  • Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujacych się w kancelarii, w celu przekazania do składnicy akt Policji.


Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, oświetlenie naturalne i sztuczne, siedząca pozycja ciała, stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer, monitor ekranowy, niszczarkę oraz drukarkę. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Żorach i nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek komendy częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - toaleta dla osób niepełnosprawnych wyłącznie na parterze budynku, winda, podjazd przy głównym wejściu do komendy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności.
Wynagrodzenie zasadnicze 1.026,96 zł miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Życiorys w formie CV.
Oferty niekompletne, niepodpisane, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać / przesyłać z dopiskiem na kopercie: Zespół Kadr i Szkolenia.
Kandydaci/kandydatki, spełniający wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru lub mailowo (w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail).
Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu 32 4788218.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych oraz funkcjonowania Kancelarii Tajnej oraz umiejętność ich interpretacji
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi