Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Zielonej GórzeKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw obsługi systemów informatycznych Wydział PrewencjiKomenda Miejska Policji
w Zielonej Górze,
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wprowadzanie danych do systemu KSIP (Krajowy System Informacji Policji
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału Prewencji oraz ewidencjonowanie i rejestrowanie zwolnień lekarskich i urlopów w systemie SWOP
- Prowadzenie rejestru aktów prawnych i zapoznawanie z ich treścią w sposób udokumentowany funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji
Warunki pracyBudynek KMP Zielona Góra, usytuowany jest przy ul. Partyzantów 40, budynek podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów:
- obiekt wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon itp.
- czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej,
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl
w zakładce BIP KMP Zielona Góra.
Proponowane warunki wynagrodzenia: mnożnik kwoty bazowej w wysokości 1,4185 plus dodatek z tytułu wysługi lat ( 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert ,test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w administracji biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów:
- Zarządzenie Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji.
- Ustawa z dnia 05.08.2010r. o Ochronie Informacji Niejawnych
- Zarządzenie nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
- Zarządzenie nr 10 z dnia 15.05.2020 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji;
- Ustawa o Policji z dn.06.04.1990 r.
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dn. 19.09.2014 r. w sprawie urlopów policjantów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Poświadczenia Bezpieczeństwa i dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie świadectw pracy i zaświadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Zespół Kadr i Szkolenia
Oferta Pracy Nr 65692