Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  ewidencjonowanie korespondencji jawnej w dziennikach właściwych do poszczególnych zagadnień
  •  kopertowanie, ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem placówki Poczty Specjalnej,
  •  obsługa osobista i telefoniczna interesantów, zarówno osoby prywatne, jak i osoby z innych urzędów,
  •  udzielanie podstawowych informacji w zakresie posiadanej dokumentacji ze zdarzeń i podejmowanych działań
  •  obsługiwanie interesantów, informowania o możliwości skontaktowania się z funkcjonariuszami,
  •  sporządzania na bieżąco spisów akt kat. A i B i przekazywanie do Składnicy Akt,
  •  sporządzania protokołów brakowania dokumentów kat. BC,
  •  prowadzenia ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału,


Warunki pracy

• stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, na I piętrze,
• podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
• obsługa komputera do 4 godzin na dobę;
• czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia. Proponowane wynagrodzenie miesięcznie: wynagrodzenie zasadnicze 2241,30 zł brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy – od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w o ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej
3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość:
  • 1. Zasady pracy kancelaryjnej
  • 2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, D.U. z 18.01.2011 nr 14 poz. 67;
  • 3. Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
  • 4. Rozporządzenie MSWiA z dnia 07. 06. 2002 r. w sprawie urlopów policjantów (z późn. zm.
  • 5. Dział VII. Urlopy pracownicze – Kodeks pracy
  • 6. Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
  • 7. Zarządzenie nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • 8. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ze zmianami
  • 9. Ustawy Prawo o Ruchu drogowym – w stopniu umożliwiającym udzielanie podstawowych informacji
  • 10. znajomość struktury organizacyjnej KMP w Zielonej Górze
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi