Opis stanowiska pracy


Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw zabezpieczenia logistycznego Zespołu ds. Obsługi i Koordynacji Działań Placówki Straży Granicznej w Zakopanem


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządza wykazy należności dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki SG
  • sporządza dokumentację wykorzystania pokoi gościnnych mieszczących się w budynku Placówki SG, melduje gości przybyłych na wypoczynek, rozlicza należności z tego tytułu oraz wystawia paragony i faktury VAT
  • sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe i inne środki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Placówki SG
  • prowadzi dokumentację przychodowo-rozchodową środków jednorazowego użytku oraz gospodarki materiałowej
  • ewidencjonuje faktury wpływające za wykonane usługi, zakupione materiały i sprzęt oraz przesyła do odpowiednich komórek KaOSG
  • rozlicza środki finansowe uzyskane z tytułu nałożonych mandatów karnych oraz prowadzi ich ewidencję z wykorzystaniem systemu elektronicznego
  • sporządza karty ewidencji i wykazy należności funkcjonariuszy - przewodników psów służbowych oraz terminowo przesyła do właściwych komórek w Komendzie Oddziału
  • prowadzi książki materiałowe mienia będącego na stanie Placówki SG


Warunki pracy


  • praca administarcyjno - biurowa,

  • przy komputerze powyżej 4 godz.,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, kasa fiskalna

  • niepełne przystosowanie  budynku  dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni o kolejnym etapie postepowania kwalifikacyjnego,

  • Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawy o Straży Granicznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia w sprawie wystawiania faktur, rozporządzenia w sprawie kas rejestrujących
  • dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Placówki SG i Komendy Oddziału
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z maszyn i urządzeń biurowych
  • posiadanie oświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
    33-300 Nowy Sącz
    ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
    z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko starszego referenta"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi