Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we WrocławiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw archiwum w Zespole do spraw Prezydialnych Komendy Miejskiej Policji we WrocławiuKomenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym poprawności protokołów akt kategorii BC o wartości niearchiwalnej przeznaczonych do zniszczenia w celu zapewnienia właściwego postępowania z wytworzoną dokumentacją.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie akt zgodnie z zasadami archiwizacji w celu zabezpieczenia i przechowywania dokumentacji wytworzonej przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
- Gromadzenie, opracowywanie i porządkowanie akt zgodnie z zasadami archiwizacji w celu zabezpieczenia i przechowywania dokumentacji wytworzonej przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
- Sprawowanie nadzoru instancyjnego nad składnicami akt w komisariatach Policji podległych Komendantowi Miejskiemu Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją wytworzoną przez jednostki organizacyjne KMP.
- Kwalifikowanie i klasyfikowanie akt oraz dokonywanie oceny archiwalnej protokołów brakowania akt o czasowym okresie przechowywania w celu zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją wytworzoną w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu.
- Udostępnianie akt i udzielanie informacji o posiadanym zasobie archiwalnym upoważnionym osobom prawnym lub fizycznym w celach służbowych, naukowo-badawczych, publicystycznych, itp. w celu zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją wytworzoną przez jednostki i komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
- Udzielanie instruktaży pracownikom składnic akt w celu zapewnienia postępowania z aktami zgodnie z przepisami o archiwzowaniu wytworzonej dokumentacji.
Warunki pracyPraca polega na prowadzeniu Składnicy Akt w budynku położonym przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze. Praca będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek nie posiada windy ani podjazdów i toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2779,56 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,4500) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z prowadzeniem archiwum
pozostałe wymagania niezbędne:- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław