Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Wałczu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
ul. Kościuszki 33
78 - 600 Wałcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy.
  • Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejących niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie.
  • Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łączności i informatyki w celu utrzymania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy.
  • Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych.
  • Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania.
  • Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych.
  • Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu.
  • Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku i poza nim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach, z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2017".
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Wałczu przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67-250-45-81.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne lub telekomunikacyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z szeroko pojętą informatyką

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła znajomość programów Word, Excel, Power Point, Access, Corel Draw.
  • Umiejętność posługiwania się programami do obsługi poczty elektronicznej.
  • Umiejętność tworzenia stron internetowych.
  • Zdolności manualne w zakresie obróbki grafiki komputerowej.
  • Znajomość budowy struktury sieci teleinformatycznej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych.
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi