Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuDyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw obsługi kancelaryjnej Dział Zamówień PublicznychIzba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80 A
61 - 501 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obsługa korespondencji przychodzącej w wersji elektronicznej na adresy ogólne Działu Zamówień Publicznych w szczególności: bieżące monitorowanie wpływu korespondencji, sporządzanie wydruków, przekazywanie wydruków korespondencji do rejestracji w systemie SZD, przekazywanie korespondencji w formie elektronicznej do wiadomości właściwych merytorycznie pracowników Działu Zamówień Publicznych, odbiór korespondencji z Działu Kancelaryjnego, przedkładanie korespondencji do dekretacji kierownika Działu Zamówień Publicznych.,
- Obsługa korespondencji wychodzącej w wersji elektronicznej z adresów ogólnych Działu Zamówień Publicznych w szczególności: terminowe i prawidłowe wysyłanie korespondencji wygenerowanej przez pracowników Działu Zamówień Publicznych, monitorowanie prawidłowości dostarczenia korespondencji, dokumentowanie wysyłki stosownymi wydrukami.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Działu Zamówień Publicznych w formie papierowej w szczególności przekazywanie korespondencji do sekretariatu i jej odbiór, weryfikacja wpływu korespondencji w systemie SZD, odbiór korespondencji z Działu Kancelaryjnego, przedkładanie korespondencji przychodzącej do dekretacji kierownika Działu Zamówień Publicznych.
- Wsparcie kierownika Działu Zamówień Publicznych w zakresie spraw organizacyjnych w szczególności rezerwacja sal na narady pracowników Działu Zamówień Publicznych, posiedzenia komisji przetargowych, skanowanie i kopiowanie dokumentów, doraźne sporządzanie wykazów, list dotyczących bieżących spraw organizacyjnych i kadrowych.
- Współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz innymi jednostkami KAS w zakresie wspólnych zamówień publicznych w szczególności zbieranie i przekazywanie danych, monitorowanie terminowego załatwiania spraw.
- Weryfikacja w zakresie kompletności wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz podpisanych umów składanych do Działu Zamówień Publicznych przez komórki organizacyjne Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, celem zarejestrowania w stosownych rejestrach.
- Współpraca z pracownikami Działu Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych przez nich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności wsparcie w wykonywaniu czynności technicznych, tj. m.in. skanowanie, kopiowanie dokumentów, udostępnianie ofert wykonawcom.
- Prowadzenie elektronicznych rejestrów pozostających we właściwości Działu Zamówień Publicznych, tj. rejestru umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
Warunki pracy• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca wykonywana w siedzibie jednostki lub w terenie,
- praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
• Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek wielopiętrowy z windą,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, telefon.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3515,66 zł brutto (wg mnożnika 1,834 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej).
Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
CV / życiorys i list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata.
Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
CV / życiorys powinno zawierać następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko kandydata, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (miejscowość), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku pracy,
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej - w- poznaniu/ogłoszenia/nabory/wzory-oświadczeń
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru
z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w ofercie. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM
i BIP IAS Poznań.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 121, 61 85 86 142.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- Łatwość komunikacji,
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi programu kancelaryjnego SZD.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz.U. z 2017 r., poz.423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata. Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu