Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje i rejestruje korespondencję przychodzącą do Inspektoratu, w tym również wpływającą telefoniczną i elektroniczną, nadzoruje jej obieg, przygotowuje korespondencję do wysłania i wysyła korespondencję wychodzącą, w celu zapewnienia właściwego jej obiegu, ,
  • prowadzi i uaktualnia określone Prawem farmaceutycznym i wymogami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego rejestry w celu zapewnienia właściwego wykonania zadań ustawowych,
  • przepisuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Farmaceutycznemu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • prowadzi zbiór zarządzeń , instrukcji, przepisów, umów,
  • drukuje, skanuje, kopiuje i faksuje dokumenty z akt prowadzonych w Inspektoracie spraw administracyjnych.
  • przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu.
  • przyjmuje interesantów bezpośrednio zgłaszających się do Inspektoratu oraz obsługuje centralkę telefoniczną,
  • prowadzi terminarz spotkań i zadań przełożonego, umawia spotkania, organizuje wyjazdy służbowe , sporządza raporty ,protokoły na potrzeby bezpośredniego przełożonego, przygotowuje materiały i dokumenty dla przełożonego .
  • prowadzi sprawy gospodarcze (zgłasza naprawy, przeglądy sprzętu i urządzeń, prowadzi zakup i magazyn artykułów biurowych zaopatruje Inspektorat w artykuły spożywcze, załatwia sprawy formalno-rachunkowe związane z dokonanym zakupem),
  • zastępuje w razie nieobecności pracowników Działu, w zakresie powierzonych im obowiązków.


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu.
Praca biurowa z wykorzystaniem zestawu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz innym sprzętem biurowym.
Miejsce pracy zlokalizowane w budynku przy ul. Szwajcarskiej 5 w Poznaniu, na II piętrze bez dostępu do windy osobowej. Wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm po schodach z poręczami. W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Przy składaniu dokumentów prosimy o powołanie na numer ogłoszenia.
Dokumenty o których mowa w niniejszym ogłoszeniu winny zawierać datę oraz czytelny , własnoręczny podpis kandydata.

Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ,
• dodatek stażowy (wynoszący po pięciu latach pracy 5 proc. miesięcznego wynagrodzenia
zasadniczego, wzrastający o 1 proc. za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20 proc.
miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego),
• dodatkowe wynagrodzenie roczne,
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy ,
• dofinansowanie wypoczynku pracowników i ich rodzin oraz różnych form aktywności
kulturalnej oraz sportowo-rekreacyjnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych,
• możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji, zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie kolejnego etapu.
Etapy naboru:
1) Weryfikacja aplikacji pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
2) Sprawdzian z wiedzy - test,
3) Rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel. 61 875-95-75 w 203.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa odnośnie instrukcji kancelaryjnej i opłacie skarbowej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz umiejętność szybkiego pisania,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejetność współpracy
  • umiejętność wykonywania czynności techniczno-biurowych (kserowanie, skanowanie materiałów oraz archiwizacja).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi