Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji
ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję przełożonemu do podpisu oraz rozdziela i wydaje je zgodnie z dekretacją, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
  • Kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję, w celu doręczenia jej adresatom.
  • Obsługuje komputer, pocztę elektroniczną i system faksowo – mailowy, w celu uzyskania i dostarczania informacji powstałych w toku bieżącej poczty.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
  • Obsługuje centralę telefoniczną wydziału, kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie, w celu zapewnienia właściwej pracy wydziału.


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2100,01 + wysługa z tytułu lat pracy od 5% do 20%.
Osoby zakwalifikowane do II etapu postępowania kwalifikacyjnego będą powiadamiane telefonicznie o terminach poszczególnych etapów.
Bliższe informacje udzielane telefonicznie 32 3936220

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca na stanowisku administracyjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów regulujących obieg dokumentów w urzędzie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń
  • umiejętność organizowania pracy, współpracy, rzetelność
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia Poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi