Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Opolu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Informacji Komendy Miejskiej Policji w Opolu

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Leona Powolnego 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji / Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu i jednostkach podległych;
  • weryfikacja oraz kontrola zgodności przetwarzania danych osobowych w systemach teleinformatycznych i zbiorach manualnych z przepisami o ochronie danych osobowych;
  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych w tym prowadzenie rejestrów i wykazów;
  • opracowywanie charakterystyki obszaru przetwarzania danych;
  • prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisów o ochronie danych osobowych oraz wystawianie stosownych zaświadczeń;
  • prowadzenie rejestrów zbiorów danych osobowych przetwarzanych w KMP w Opolu i jednostkach podległych;
  • przygotowywanie wniosków dotyczących wpisu zbioru danych osobowych przetwarzanych w KMP w Opolu i jednostkach podległych do rejestru prowadzonego przez GIODO, w przypadkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych;
  • koordynacja, realizacja i nadzór procesu udostępniania informacji publicznej w KMP w Opolu;
  • realizacja zadań związanych z badaniami ankietowymi w Policji przeprowadzonymi przez podmioty zewnętrzne.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,4994 kwoty bazowej wynosi 2874,26 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia związanego z zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
  • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • umiejętność przewidywania, i planowania organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs z zakresu ochrony danych osobowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi