Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

91-202 Łódź, ul. Warecka 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa oraz wykonywanie zadań z obszaru księgowości i sprawozdawczości budżetowej w tym:
  • prowadzenie dokumentacji personalnej, rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich, wyjść służbowych, dokonywanie ocen okesowych, nadzorowanie służby przygotowawczej
  • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń, rozliczanie delegacji, prowadzenie funduszu socjalnego, dokonywanie przelewów pieniężnych
  • realizacja zgłoszeń i tworzenie dokumentacji do ZUS, US, GUS, PZU oraz ubezpieczeń dodatkowych (pracowniczych i komunikacyjnych), tworzenie e-deklaracji podatkowych
  • dokonywanie zakupów (także w trybie zamówień publicznych), zlecanie napraw, konserwacji i remontów
  • obsługa programów: kadrowego, płacowgo , Płatnika, sprawozdawczość GUS, MS Office, bankowość elektroniczna, poczta elektroniczna i e-PUAP
  • prowadzenie ewidencji, np. badań lekarskich, szkoleń BHP, ocen okresowych pracowników, upoważnień, zaświadczeń
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku, dokonywanie likwidacji , zlecanie utylizacji środków trwałych
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych i statystycznych
  • przygotowywanie projektu budżetu oraz zmian w paragrafach klasyfikacji budżetowej (w wersji papierowej i elektronicznej)
  • zastępowanie stanowiska finansowo-księgowego oraz wykonywanie innych zadań zleconych


Warunki pracy

Praca biurowa; wyjścia służbowe kilka razy w miesiącu (bank, inne urzędy). Prowadzenie kasy. Do dyspozycji komputer stacjonarny. Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku bez windy oraz z barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych, tj. niedostosowane toalety, wąskie korytarze , małe pomieszczenia biurowe, brak klimatyzacji.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku obejmującym kadry, płace oraz księgowość i sprawozdawczość budżetową.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość programu Płatnik, MS Office (w tym Excel), programu kadrowo-płacowego , platformy e-PUAP, bankowości elektronicznej, portalu sprawozdawczego GUS
  • dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz finansów sektora administracji publicznej
  • dobra znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej
  • dobra znajomość zasad księgowości budżetowej , planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz dyscypiliny finansów publicznych
  • umiejetność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz i planowania budżetu.
  • odpowiedzialność, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi