Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

starszy referent

Lipno, kujawsko-pomorskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Lipnie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

87-600 Lipno, ul. Platanowa 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań z zakresu doskonalenia resortowego policjantów i szkoleń pracowników Policji;
  • Prowadzenie ewidencji przepisów prawa zewnętrznego i wewnętrznego oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • Realizacja zadań kadrowo-mobilizacyjnych;
  • Przyjmowanie, sprawdzanie i przesyłanie dokumentów osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji w celu zapewnienia bieżącej i prawidłowej rekrutacji;
  • Dbanie o prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentacji przez opiekunów służbowych w zakresie adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej;
  • Bieżące ewidencjonowanie postępowań dyscyplinarnych/wyjaśniających;
  • Obsługa kadrowa funkcjonariuszy/pracowników Policji. Prowadzenie dokumentacji organizacyjno-etatowej oraz ewidencjonowanie dokumentów służbowych dotyczących funkcjonariuszy/pracowników Policji.


Warunki pracy

- praca biurowa, jednozmianowa;
- praca przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy;
- praca związana z odpowiedzialnością materialną/dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje;
- permanentna obsługa petentów zewnętrznych;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto wynosi 2190,33 zł + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 54 231-86-13.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów: m.in. ustawy o Policji, kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej;
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej;
  • Organizacja pracy własnej;
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja państwowa
do góry