Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Krapkowicach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Krapkowicach
ul. Sądowa 25
47-300 Krapkowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizacja i koordynacja całokształtu pracy sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Krapkowicach
  • Prowadzenie ewidencji spraw i dokumentacji skierowanej do załatwienia przez Komendanta oraz podległych funkcjonariuszy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji
  • Prowadzenie rejestrów dzienników korespondencyjnych i podawczych
  • Wydawanie i przyjmowanie dokumentacji oraz okresowe wykazywanie spraw pozostających w prowadzeniu w celu zapewnienia płynności i terminowości ich załatwienia
  • Redagowanie krótkich pism w zakresie zalecanym przez kierownictwo KPP w celu wsparcia bieżącej pracy
  • Archiwizowanie i przekazywanie do składnicy akt spraw ostatecznie załatwionych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • Bieżące, praktyczne informowanie kierownictwa o zasadach pracy kancelaryjno-biurowej z zakresu obiegu dokumentacji, rejestrowania, kwalifikowania i przechowywania dokumentacji, gospodarki przepisami służbowymi


Warunki pracy

praca biurowa w budynku KPP Krapkowice., na I piętrze /brak windy wewnątrz budynku dla osób niepełnosprawnych/, praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, kserokopiarka, telefon, niszczarka, praca w systemie jednozmianowym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Wymagane CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą. Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych, niepodpisane, jak również złożone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania (test, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów oraz adresów e-mail). Metody i techniki naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji (w zależności od ilości nadesłanych ofert), rozmowa kwalifikacyjna. Zakres tematyczny: przepisy z zakresu pracy kancelaryjnej, archiwizacji, służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie 2300 zł-2900 zł brutto. Dodatkowe informacje w kwestii naboru: tel. (077) 407 97 56.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera
  • Dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi