Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KatowicachDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentIzba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Orzecznictwo podatkowe w I instancji oraz załatwianie środków odwoławczych
- Wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadanie rygoru natychmiastowej wykonalności
- Prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie nadzorowanych zadań, niezastrzeżonych dla innych komórek
- Informowanie komórki ds. karnych skarbowych o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia skarbowego
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów informatycznych z zakresu działalności komórki
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
- obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dobowego wymiaru czasu pracy,
- kontakt osobisty i telefoniczny z klientem zewnętrznym,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze – budynek składa się z 2 połączonych segmentów (2 piętra i 6 pięter) wyposażonych w windy,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane: do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
1. Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Częstochowie i składać się będzie z dwóch części: pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
2. Oferty kandydatów bez kompletu dokumentów lub nie spełniające wymagań formalnych bądź przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
3. Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie tego postępowania.
4. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
5. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
6. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.091,84zł.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 34/3290115
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań (określonych w Regulaminie organizacyjnym urzędu dla danej komórki)
umiejętność logicznego formułowania myśli, analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej,
posiadanie obywatelstwa polskiego,
korzystanie z praw publicznych,
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz U. z 2017r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.05.1972r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-02-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu