Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chełmie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent Wydział Prewencji

22-100 Chełm Ul. Żwirki i Wigury 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie pracy biurowej i kancelaryjnej Rewiru Dzielnicowych Wydziału Prewencji oraz prowadzenie wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi,
  • przechowywanie i ewidencjonowanie przepisów, bieżąca ich aktualizacja i zapoznawanie z nimi policjantów,
  • prowadzenie dzienników: korespondencyjnego, przepisów, podawczego i wykonanych dokumentów (powielonych),
  • prowadzenie skorowidza alfabetycznego i rzeczowego spraw zarejestrowanych,
  • przedkładanie Naczelnikowi Wydziału Prewencji KMP w Chełmie korespondencji do dekretacji a następnie bieżące przekazywanie policjantom zgodnie z dekretacją,
  • przygotowywanie do wysłania i wysyłanie korespondencji oraz jej odbiór z poczty specjalnej i sekretariatu KMP w Chełmie,
  • bieżące zaopatrywanie Rewiru Dzielnicowych Wydziału Prewencji w niezbędne druki i materiały biurowe.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (faks, drukarka, telefon), pracą z dokumentami oraz prowadzeniem rozmów telefonicznych zewnętrznych jak i wewnętrznych.


Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na drugim piętrze budynku w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Budynek trzykondygnacyjny nie jest w pełni dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie podjazd na zewnątrz budynku oraz jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się na parterze budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody, brak wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o Policji
  • obsługa urządzeń biurowych
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce
  • odpowiedzialność, dokładność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chełmie
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Żwirki i Wigury 20
    22-100 Chełm

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi