Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Chełmie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • na podstawie dostępnych informatycznych baz danych udzielanie informacji policjantom dokonującym kontroli osób, pojazdów, rzeczy w celu prawidłowej realizacji zadań przez funkcjonariuszy.
  • prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją zapytań
  • sprawdzanie poprawności danych na dokumentach rejestracyjnych
  • wprowadzanie i odwoływanie do Policyjnych Systemów Informatycznych osób poszukiwanych, utraconych rzeczy i dokumentów w wyniku przestępstwa w celu aktualizacji danych w systemach informatycznych Policji
  • udzielanie informacji osobom zainteresowanym o wpisach dotyczących punktów, odpowiadającym dokonanym naruszeniom przepisów ruchu drogowego, zgodnie z przepisami, udzielanie informacji o rzeczach utraconych w celu obsługi interesantów
  • obserwowanie rejonów objętych monitoringiem za pomocą kamer rozmieszczonych na terenie miasta Chełm celem ujawnienia wykroczeń i przestępstw na terenie miasta
  • powiadamianie dyżurnego KMP w Chełmie o fakcie ujawnienia wykroczeń i przestępstw celem stosownych działań zmierzających do zatrzymania sprawców


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Nietypowe godziny pracy ( praca w trybie zmianowym. Stres związany z obsługą interesantów. Zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Stanowisko pracy usytuowane na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-52.

Proponowane wynagrodzenie : mnożnik kwoty bazowej 1,0961 co daje 2053,92 zł miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data wpływu do ZKiSz KMP w Chełmie) nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy , doświadczenie przy informatycznych bazach danych
  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność
  • samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • przeszkolenie z zakresie obsługi systemu KSIP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe okresy zatrudnienia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi