Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie (w tym modyfikowanie, dokonywanie korekty merytorycznej, ortograficznej i stylistycznej treści publikowanych informacji, bieżące aktualizowanie i archiwizowanie publikowanych danych) strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, w celu jej kreowania oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, a także z upoważnienia Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy administrowanie Skrzynki Podawczej Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, w celu zapewnienia jej bieżącej obsługi, sprawnej komunikacji pomiędzy obywatelami a instytucjami administracji publicznej umożliwiając załatwienie spraw urzędowych za pośrednictwem internetu, udzielając odpowiedzi na pytania,
  • koordynowanie i realizowanie w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy zadania związanego z udostępnieniem informacji publicznej, w celu prawidłowej realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej, z uwzględnieniem szeregu ustaw, rozporządzeń i przepisów resortowych w tym: przygotowywanie aktów wewnętrznego kierowania KMP w Bydgoszczy w tym zakresie, rejestrowanie wniosków w prowadzonym Rejestrze Informacji Publicznej, systematyczne monitorowanie elektronicznego konta pocztowego BIP KMP w Bydgoszczy, udzielanie wsparcia merytorycznego komórkom i jednostkom organizacyjnym KMP w Bydgoszczy z zakresu dostępu do informacji publicznej, opracowywanie projektów odpowiedzi na złożone zapytania wnioskodawców konsultowanie ich treści z Radcą Prawnym oraz przedkładanie ich do akceptacji Komendantowi Miejskiemu Policji w Bydgoszczy, przesyłanie i archiwizowanie dokumentacji, czuwanie nad zachowaniem terminowości realizowanych spraw
  • zapewnienie właściwego funkcjonowania Wydziału poprzez wykonywanie czynności kancelaryjno – biurowych w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie za pokwitowaniem wskazanym w dekretacjach przełożonego odbiorcom, wysyłanie dokumentów o charakterze jawnym, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci rejestrów, dzienników, książek, wykazów oraz archiwizowanie dokumentacji Wydziału
  • prowadzenie manualnych ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów, czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Wydziału oraz realizowanie zadań związanych z obsługą podsystemu kadra „SWOP” w zakresie zleconym przez KWP w Bydgoszczy właściwymi uprawnieniami,
  • realizowanie zagadnienia związanego z medycyną pracy, w tym: monitorowanie absencji pracowników i funkcjonariuszy Wydziału, w celu terminowego sporządzania skierowań na badania kontrolne, w celu ustalenia zdolności do pracy/ służby pracowników i funkcjonariuszy Wydziału oraz prowadzenie rejestru wystawionych badań kontrolnych w Wydziale,
  • prowadzenie bieżącej polityki bezpieczeństwa Krajowego Systemu Informatycznego (KSI) dla Policji oraz realizowanie zadań w zakresie przydzielania i postępowania z identyfikatorami umożliwiającymi dostęp do części jawnej systemów teleinformatycznych Policji,
  • realizowanie zadań doraźnych wynikających z potrzeb zadań Wydziału Kontroli KMP w Bydgoszczy oraz poleceń przełożonego.


Warunki pracy

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

bariery architektoniczne: parter w przeciwieństwie do pozostałych kondygnacji budynku jest przystosowany jest dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 12285. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz funkcjonowania konta E-PUAP.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego referenta 2.700,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) - we wszystkich składnikach wynagrodzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 38.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu udostępniania informacji publicznej, administrowania i funkcjonowania strony BIP KMP w Bydgoszczy oraz konta konta e – PUAP,
  • realizowanie zadań kancelaryjno-biurowych w myśl obowiązujących przepisów w urzędzie,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • komunikatywność,
  • systematyczność,
  • asertywność,
  • umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy uwzględniając priorytety oraz zachowanie terminowości realizacji powierzonych spraw.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi