Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Bielsku-BiałejKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw realizacji zadań związanych z gospodarką transportową Podzespół Administracyjno-Gospodarczy i Transportu Zespołu Finansów i ZaopatrzeniaKomenda Miejska Policji
w Bielsku-Białej
ul. Wapienna 45
ul. Wapienna 45
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Nadzorowanie eksploatowanego sprzętu transportowego
- Kontrola i ustalanie badań technicznych pojazdów i odnotowywanie tego faktu w książkach kontroli pojazdów,
- Sporządzanie sprawozadań, analiz,
- Prowadzenie gospodarki MPiS oraz gospodarki transportowej
- rozliczanie kart flotowych
Warunki pracypraca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, okresowo zwiększony kontakt z pracownikami Komendy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr telefonu : 33 812 1500.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
1- wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalnym;
2- test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz pracy na stanowiskach związanych z gospodarką transportową.
Wynagrodzenie Brutto na proponowanym stanowisku : 2.640,94 zł + % wysługi lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne, administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze pracy w komórkach transportowych
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-08-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
43-300 Bielsko-Biała
ul. Wapienna 45