Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0011


Obowiązki:

- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej w kancelarii;
-rejestrowanie dokumentów w innych urządzeniach ewidencyjnych;
-terminowe przekazywanie wykonawcom rozpatrzonej korespondencji;
-zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii;
-kompletowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem
Akt;
-przedstawianie w ustalonym czasie do rozpatrzenia przez Komendanta Oddziału
korespondencji która wpłynęła do kancelarii;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • samodzielność
  • znajomośc pakietu MS Office
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, administracyjne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym - 2 lata, średnim- 4 lata.


Miejsce pracy: Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi