Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kluczborku

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy księgowy w Zespole do spraw Finansów i Zaopatrzenia Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku

ul. Katowicka 14
46-200 Kluczbork

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących równoważników za; remont lokalu mieszkaniowego, brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe dla funkcjonariuszy;
  • Przyjmowanie, opracowywanie i ewidencjonowanie świadczeń dla funkcjonariuszy, pracowników KPP w Kluczborku. Sporządzanie w systemie list wypłat należności dodtakowych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych;
  • Prowadzenie planów płac zatrudnionych w jednostce pracowników cywilnych i funkcjonariuszy;
  • Nadzór nad pomieszczeniami dla osób zatrzymanych w zakresie rozliczania za pobyt do wytrzeźwienia oraz wystawianie tytułów wykonawczych w stosunku do osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku
  • Prowadzenie i rozliczanie miesięczne książki finansowej;
  • Nadzór nad realizacją finansową w ramach otrzymanej akredytywy w uzgodnieniu z poszczególnymi Wydziałami KWP w Opolu;
  • Uzgodnienia w zakresie przygotowywanych wypłat z tytułu równoważnika mundurowego z Wydziałem Zaopatrzenia KWP w Opolu ;
  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w stosunku do funkcjonariuszy KPP Kluczborku, PP Wołczyn, PP Byczyna dot., równoważników mieszkaniowych i sporządzanie list w systemie komputerowym;
  • Przyjmowanie, opracowywanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych (rachunków/faktur);
  • Nadzór i rozliczanie Funduszu Wsparcia Policji i darowizn;
  • Rozliczanie funduszy przydzielonych KPP w Kluczborku; reprezentacyjnego, nagród i zapomóg, szkoleń;
  • Nadzór nad gospodarką finansową i sporządzanie sprawozdań z zakresu księgowości;


Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana w warunkach normalnych. Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku. Budynek urzędu nie posiada windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym (naturalnym i sztucznym). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Składane oświadczenia należy podpisać własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych nie podlegają zwrotowi, zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie daty rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 77417-03-18.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok pracy związanej z obsługą administracyjno-biurową
umiejętności: obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks)


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia dastępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne/zastrzeżone;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy składać w kopercie z podaniem adresu do koorespondencji, i dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszej księgowej Zespołu ds Finansów i Zaopatrzenia KPP w Kluczborku
    Nie otwierać w sekretariacie. Dokumnty należy składać na adres

    Komenda Powiatowa Policji w Kluczborku
    ul. Katowicka 14
    46-200 Kluczbork

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi