- Obsługa klientów firmy w zakresie doradztwa technicznego przed i po sprzedaży.
- Ścisła współpraca oraz bycie merytorycznym partnerem biznesowym dla klientów, projektantów oraz wykonawców w kwestii doboru właściwych elementów do projektu.
- Aktywna współpraca z działem handlowym firmy, w celu wsparcia technicznego Klienta.
- Dynamiczne reagowanie na potrzeby rynku i dostosowywanie oferty produktów firmy do jego oczekiwań (poszukiwanie nowych projektów lub wprowadzanie nowych produktów na rynek).
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów firmy oraz dystrybutorów
- Przygotowywanie materiałów technicznych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla Klientów.
- Testy nowych rozwiązań i konfiguracji na potrzeby własne i Klientów.
- Wyższe wykształcenie techniczne (najlepiej z dziedziny telekomunikacji, elektroniki, informatyki).
- 1-3 letnie doświadczenie we wsparciu sprzedaży w firmie działającej w podobnej branży IT.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz analityczne.
- Zdolność strategicznego i kreatywnego myślenia.
- Orientacja na rezultat, samodzielność oraz motywacja do rozwoju.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Praktyczna znajomość systemów operacyjnych MS Windows, Linux, stosu protokołów TCP/IP, budowy sieci Ethernet.
- Dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
BITSTREAM jest polskim producentem profesjonalnych urządzeń trans... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.