Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we WrocławiuDolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracji i obsługi nieruchomości w Wydziale Inwestycji i RemontówKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- realizacja dostaw energii cieplnej oraz wody i odprowadzania ścieków w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego. Sporządzanie i nadzór nad umowami w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków. Kontrola racjonalnego zużycia mediów.
- przygotowanie dokumentacji i nadzór w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi przepisami, w tym sporządzanie wniosków na odstąpienie od stosowania procedury udzielenia zamówienia publicznego dotyczących energii cieplnej oraz wody i ścieków
- merytoryczna analiza wydatków i dokumentów księgowych, sprawdzanie wydatków pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP i KMP, CBŚ,BSW
- sporządzanie zestawienia miesięcznych wartości umów dotyczących mediów: energia cieplna, woda i ścieki. Wyliczanie miesięcznego zapotrzebowania na zobowiązania finansowe w tym zakresie w celu kontroli wykonania zawartych umów i właściwego rozliczenia budżetu
- okresowe uzgadnianie ewidencji wydatków z Wydziałem Finansów KWP oraz sporządzanie wykazów zaangażowania finansowego realizowanych umów zgodnie z wymogami – energia cieplna, woda i ścieki.
- prowadzenie bieżącej kontroli realizacji planów wydatków w zakresie obejmującym koszty dostaw mediów (energia cieplna, woda i ścieki) oraz ich korekt
- sporządzanie załączników VAT do faktur oraz wystawianie obciążeń kontrahentów w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków, czynszów, opłat parkingowych, wspólnot mieszkaniowych, śmieci, podatków
- weryfikacja dokumentów finansowych w tym wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozliczania nadpłat i niedopłat z bieżących faktur. Przekazywanie danych do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków.
- przygotowywanie informacji niezbędnych do analiz i sprawozdań finansowych w celu zapewnienia rzetelnych danych
Warunki pracy- praca w siedzibie urzędu
- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, telefon, faks
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze; toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,6999 co stanowi kwotę 3 258,61 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa lokalowego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość zagadnień administrowania obiektami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- zdolność do analitycznego myślenia i redagowania pism
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej z uwzględnieniem jednostek budżetowych i służb logistycznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegooświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko... .(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00