Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we WrocławiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw Kancelarii Tajnej KMP we Wrocławiu w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji we WrocławiuKomenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmowanie , ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych celem zapewnienia właściwego i terminowego obiegu materiałów.
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych celem dokumentowania i nadzorowania postępowania z materiałami niejawnymi oraz stanu materiałów niejawnych znajdujących się w Kancelarii Tajnej.
- Przekazywanie lub udostępnianie za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych jednostek i komórek organizacyjnych lub dla pracowników a także egzekwowanie ich zwrotu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmian lub zniesień klauzuli tajności celem zapewnienia odpowiedniej ochrony tych dokumentów.
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia lub delegowania do służby lub pracy w innej jednostce, komórce organizacyjnej celem zapewnienia właściwego postępowania z dokumentami niejawnymi.
- Rozliczanie zaewidencjonowanych dokumentów w prowadzonych dziennikach ewidencyjnych celem przygotowania dokumentów i materiałów do inwentaryzacji.
- Gromadzenie, aktualizowanie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnych celem zapewnienia dostępu do obowiązujących przepisów.
Warunki pracyStanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33. Praca wykonywana będzie w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak podjazdów i toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2875,41 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,5000) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w pionie ochrony
pozostałe wymagania niezbędne:- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych
- umiejętność właściwej interpretacji przepisów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- łatwość komunikacji
- znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie pracy w kancelarii tajnej
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Ściśle Tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-04-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław lub składać osobiście (za potwierdzeniem odbioru) w siedzibie KMP we Wrocławiu - ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz. 15:00.