Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw obsługi sekretarskiej oraz kancelaryjno
-administracyjnej w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej Wydziału Organizacji i Techniki
Zarządu Granicznego Komendy Głównej Straży Granicznej 02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przekazywanie komunikatów, poleceń oraz ustaleń organizacyjnych funkcjonariuszom i pracownikom Zarządu, w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i funkcjonariuszy/pracowników Zarządu,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów EZD, obsługa skrzynki mailowej Zarządu, przyjmowanie korespondencji z Kancelarii Jawnej i przekazywanie jej do dyrektora oraz zastępców dyrektora Zarządu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- przyjmowanie rozmów telefonicznych od interesantów (turystów, obcokrajowców, pracowników instytucji publicznych), w celu udzielenia informacji o zasadach przekraczania granicy państwowej,
- prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w Zarządzie w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników Zarządu,
- przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i pracowników Zarządu,
- dokonywanie zakupów w ramach przyznanego funduszu reprezentacyjnego dyrektora i jego zastępców w celu zapewnienia poczęstunków dla gości,
- realizacja zadań związanych z przygotowywaniem wyjazdów zagranicznych oraz rozliczaniem kosztów podróży służbowych, w tym przygotowywanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z zagranicznymi podróżami służbowymi przedstawicieli Zarządu oraz w razie potrzeby innych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej w celu obsługi podróży służbowych,
- składanie i anulowanie zamówień na bilety lotnicze na zagraniczne przewozy pasażerskie, lotami rejsowymi w ramach delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników Zarządu oraz koordynowanie spraw dotyczących biletów lotniczych w celu obsługi podróży służbowych.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna, w siedzibie urzędu,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- stałe godziny pracy 8.15-16.15,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, RightFax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w budynku mieszczącym się przy Al. Niepodległości 100 w Warszawie,
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na IV piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,
- do składania dokumentów zachęcamy równiez osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
- budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, jendakże są ograniczneia w sobodnym przemieszczaniu suę ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami na korytarzach (aktualnie w budynku przeprowadzany jest remont – winda nie działa).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
UWAGA!
LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.
Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.
W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.
Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2930 zł netto + dodatek za wysługę lat,
dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonychw ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze kancelaryjno-sekretarskim
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- komunikatywność,
- pozytywny stosunek do klienta,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- asertywność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w środowisku WINDOWS,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa poczty elektronicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane poziom znajomości języków: angielskiego i rosyjskiego
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie powyżej 5 lat w obszarze kancelaryjno - sekretarskim
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie innych dokumentów, np. świadectwa pracy, referencje, certyfikatyDokumenty należy złożyć do: 2023-02-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – starszy inspektor w ZG KGSG oraz numer ogłoszenia"