Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi sekretarskiej oraz kancelaryjno -administracyjnej w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej Wydziału Organizacji i Techniki Zarządu Granicznego Komendy Głównej Straży Granicznej

02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przekazywanie komunikatów, poleceń oraz ustaleń organizacyjnych funkcjonariuszom i pracownikom Zarządu, w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i funkcjonariuszy/pracowników Zarządu,
  • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów EZD, obsługa skrzynki mailowej Zarządu, przyjmowanie korespondencji z Kancelarii Jawnej i przekazywanie jej do dyrektora oraz zastępców dyrektora Zarządu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie rozmów telefonicznych od interesantów (turystów, obcokrajowców, pracowników instytucji publicznych), w celu udzielenia informacji o zasadach przekraczania granicy państwowej,
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w Zarządzie w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników Zarządu,
  • przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i pracowników Zarządu,
  • dokonywanie zakupów w ramach przyznanego funduszu reprezentacyjnego dyrektora i jego zastępców w celu zapewnienia poczęstunków dla gości,
  • realizacja zadań związanych z przygotowywaniem wyjazdów zagranicznych oraz rozliczaniem kosztów podróży służbowych, w tym przygotowywanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z zagranicznymi podróżami służbowymi przedstawicieli Zarządu oraz w razie potrzeby innych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej w celu obsługi podróży służbowych,
  • składanie i anulowanie zamówień na bilety lotnicze na zagraniczne przewozy pasażerskie, lotami rejsowymi w ramach delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników Zarządu oraz koordynowanie spraw dotyczących biletów lotniczych w celu obsługi podróży służbowych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-        praca samodzielna biurowo-administracyjna, w siedzibie urzędu,


-        praca w pomieszczeniu biurowym,


-        stałe godziny pracy 8.15-16.15,


-        praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


-        praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,


-        obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, RightFax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-        praca wykonywana w budynku mieszczącym się przy Al. Niepodległości 100 w Warszawie,


-        dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


-        stanowisko pracy zlokalizowane jest na IV piętrze budynku,


-        infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,


- do składania dokumentów zachęcamy równiez osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,


- budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, jendakże są ograniczneia w sobodnym przemieszczaniu suę ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami na korytarzach (aktualnie w budynku przeprowadzany jest remont – winda nie działa).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.


Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,


- zaświadczenia o zatrudnieniu,


- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach   umów cywilnoprawnych,


- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
 referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,


- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.


 


wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2930 zł netto + dodatek za wysługę lat,
dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonychw ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze kancelaryjno-sekretarskim

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • komunikatywność,
  • pozytywny stosunek do klienta,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w środowisku WINDOWS,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane poziom znajomości języków: angielskiego i rosyjskiego
    • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie powyżej 5 lat w obszarze kancelaryjno - sekretarskim
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów, np. świadectwa pracy, referencje, certyfikaty

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem „oferta pracy – starszy inspektor w ZG KGSG oraz numer ogłoszenia"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi